Klantenservice

Wij willen u goed informeren, zodat u het juiste product kunt aanschaffen en tevreden bent over onze service. Heeft u vragen over een product of uw bestelling? U kunt ons eenvoudig bereiken via telefoon, e-mail, contactformulier of live chat.

Contact opnemen

Openingstijden: Maandag t/m vrijdag, 09:00 – 16:00 uur

Telefoon: 071 569 00 40

E-mail: info@wollendekbed.nl

Live Chat: Gebruik de groene balk rechtsonder op de website voor direct contact.

Contactformulier:


    *

    Bezoek ons

    Wij werken op afspraak. Neemt u vooraf contact op, dan zijn we zeker aanwezig en weet u ook of we het gewenste product kunnen tonen.

    Wollendekbed.nl / Elegant Woningtextiel

    Langegracht 59
    2312 NW Leiden.

    Onze service: 100% tevreden klanten

    Heeft u na aanschaf vragen of bent u niet helemaal tevreden? Wij helpen u graag. We reageren altijd binnen één werkdag op uw vragen en zoeken naar de beste oplossing.

    Bestellen & garantie

    Bestellen bij Wollendekbed.nl is eenvoudig. Bekijk onze stap-voor-stap handleiding als u meer uitleg wilt.

    Wij bieden 5 jaar garantie op alle dekbedden. Mocht er iets niet in orde zijn, neem dan contact met ons op. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar iedere consument recht op heeft.

    Betaalmethoden

    Wij bieden veilige en betrouwbare betaalopties:

    • iDEAL: Direct en veilig betalen via uw bank.
    • PayPal: Betalen via uw PayPal-account.
    • Creditcard: Visa, Mastercard en American Express worden geaccepteerd.
    • Overboeking: Handmatige betaling via uw bank. U ontvangt een betaallink na bestelling.
    • Bancontact & KBC: Voor onze Belgische klanten.

    Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

    Algemene voorwaarden

    Alles over uw rechten en onze verplichtingen leest u in onze algemene voorwaarden.

    Klachten

    Niet tevreden? Laat het ons weten via telefoon of e-mail. Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht en geven uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

    Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

    Gelukkig hebben wij hier nog nooit gebruik van hoeven maken.