Actuele Levertijden
Veel producten worden gemaakt op bestelling. Hierdoor kunnen wij bijvoorbeeld specifieke wensen op het gebied van formaat vervullen. Maar uiteraard betekent dat ook dat we met levertijden te maken hebben.
Is levertijd een belangrijk punt voor u?
Optie 1: Bel ons voor u bestelt. Wij vragen dan aan het atelier of de gewenste leverdatum haalbaar is.
Optie 2: Bel ons en kom langs als wij uw gewenste dekbed op voorraad hebben.
Atelier | Levertijd |
---|---|
Texeler | 2 tot 7 werkdagen |
Weidewol | 1 tot 2 werkdagen |
Kleiner | 30 tot 35 werkdagen |
Hefel | 20 tot 25 werkdagen |
Traumina | 25 tot 35 werkdagen |
Prolana | 15 tot 20 werkdagen |
Woolmaxx | 5 tot 7 werkdagen |
Dormiente | 20 tot 25 werkdagen |
Status van uw bestelling
Heeft u een vraag over de status van uw bestelling? Mail ons uw naam en/of het bestelnummer (deze vindt u terug op de orderbevestiging die u reeds via de mail van ons heeft ontvangen) aan info@wollendekbed.nl.
Zodra uw bestelling in verzending gaat, wordt er een Track & Trace code aangemaakt en aan u verzonden. Op de website van het vervoersbedrijf (dit linkje krijgt u in de mail) kunt u het pakket volgen.
Wat gebeurt er met uw pakket als u niet thuis bent?
Hier zijn de verschillende scenario’s voor als u niet thuis bent:
Levering bij de buren: De vervoerder probeert uw pakket bij een van uw buren af te leveren. Zij laten een briefje achter met informatie over waar het pakket is bezorgd.
Ophalen bij een afhaalpunt: Als bezorging bij de buren niet mogelijk is, brengt de vervoerder het pakket naar een nabijgelegen afhaalpunt, zoals een supermarkt, postkantoor of een speciaal afhaalpunt van de vervoerder zelf. U ontvangt een bericht met de locatie waar u het pakket kunt ophalen.
Nieuwe bezorgafspraak: U kunt online via de tracking-code van de vervoerder een nieuwe bezorgafspraak maken op een tijdstip dat u beter uitkomt.
Retourneren naar de afzender: Als het pakket niet bezorgd kan worden en niet afgehaald wordt, wordt het teruggestuurd naar de afzender.