Actuele Levertijden

Veel producten worden gemaakt op bestelling. Hierdoor kunnen wij bijvoorbeeld specifieke wensen op het gebied van formaat vervullen. Maar uiteraard betekent dat ook dat we met levertijden te maken hebben.

Is levertijd een belangrijk punt voor u?

Optie 1: Bel ons voor u bestelt. Wij vragen dan aan het atelier of de gewenste leverdatum haalbaar is.

Optie 2: Bel ons en kom langs als wij uw gewenste dekbed op voorraad hebben.


Atelier Levertijd
Texeler 2 tot 7 werkdagen
Weidewol 1 tot 2 werkdagen
Kleiner 30 tot 35 werkdagen
Hefel 20 tot 25 werkdagen
Traumina 25 tot 35 werkdagen
Prolana 15 tot 20 werkdagen
Woolmaxx 5 tot 7 werkdagen
Dormiente 20 tot 25 werkdagen
Levering van bestelling wollen dekbedden

Status van uw bestelling

Heeft u een vraag over de status van uw bestelling? Mail ons uw naam en/of het bestelnummer (deze vindt u terug op de orderbevestiging die u reeds via de mail van ons heeft ontvangen) aan info@wollendekbed.nl.

Zodra uw bestelling in verzending gaat, wordt er een Track & Trace code aangemaakt en aan u verzonden. Op de website van het vervoersbedrijf (dit linkje krijgt u in de mail) kunt u het pakket volgen.

Wat gebeurt er met uw pakket als u niet thuis bent?

Hier zijn de verschillende scenario’s voor als u niet thuis bent:

Levering bij de buren: De vervoerder probeert uw pakket bij een van uw buren af te leveren. Zij laten een briefje achter met informatie over waar het pakket is bezorgd.

Ophalen bij een afhaalpunt: Als bezorging bij de buren niet mogelijk is, brengt de vervoerder het pakket naar een nabijgelegen afhaalpunt, zoals een supermarkt, postkantoor of een speciaal afhaalpunt van de vervoerder zelf. U ontvangt een bericht met de locatie waar u het pakket kunt ophalen.

Nieuwe bezorgafspraak: U kunt online via de tracking-code van de vervoerder een nieuwe bezorgafspraak maken op een tijdstip dat u beter uitkomt.

Retourneren naar de afzender: Als het pakket niet bezorgd kan worden en niet afgehaald wordt, wordt het teruggestuurd naar de afzender.