Klantenservice

Wij willen u goed informeren, zodat u het juiste product kunt aanschaffen en tevreden zult zijn over onze dienstverlening. Om deze reden vernemen wij graag van u als iets niet duidelijk is.

100% tevreden klanten, wij doen het niet voor minder!

Indien u vragen heeft na aanschaf van een product of niet tevreden bent over een product dan vernemen wij dat uiteraard graag. Wij beantwoorden snel en naar tevredenheid uw vragen en reageren direct op uw klachten. U kunt ons uiteraard bellen, maar u kunt natuurlijk ook mailen. Wij reageren altijd binnen 1 werkdag inhoudelijk op vragen die u ons stelt.

Rien

Bestellen

Bestellen is heel eenvoudig bij Wollendekbed.nl. Maar toch hebben we een kleine handleiding voor u geschreven.

Garantie

Wij bieden 5 jaar garantie op alle dekbedden. Maar uiteraard vragen wij u altijd contact op te nemen als er ook maar IETS niet in orde is met onze producten. We vinden het namelijk fijn als u tevreden bent over ons, en over de producten die u heeft aangeschaft!

Betalen

U kunt online bestellen en natuurlijk ook online betalen. Wij ondersteunen de meeste manieren van online overboeken. Zo kunt u betalen via iDEAL, we accepteren MasterCard en Visa en u kunt PayPal gebruiken. Natuurlijk kunt u ook het te betalen bedrag vooruit of achteraf betalen via internetbankieren. Indien u hiervoor kiest, ontvangt u uw bevestiging en factuur via e-mail.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Algemene voorwaarden

Wat zijn uw rechten? Alles wat u wilt weten over uw aankoop en over wat ervoor en erna gebeurt, leest u in onze Algemene voorwaarden.

Klachten

Als u niet tevreden bent, dan kunt u dat ons telefonisch of schriftelijk (via e-mail) laten weten. Wij bevestigen schriftelijk de ontvangst van uw bericht. Wij zullen klachten binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden.

Mocht u niet tevreden zijn met de manier waarop wij met uw ontevredenheid omgaan, dan kunt u een klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Kijk hiervoor op www.sgc.nl. Ook kunt u uw klacht kenbaar maken bij het Europese online geschillenplatform ODR. Gelukkig hoefden wij nog nooit voor deze beide commissies te verschijnen.