Klantenservice

Wij willen u goed informeren, zodat u het juiste product kunt aanschaffen en tevreden zult zijn over onze dienstverlening. Of, wellicht heeft u vragen over uw bestelling? U kunt ons bereiken per telefoon, e-mail of chat.

E-mail: info@wollendekbed.nl

Telefoon: 071 569 00 40

Chat: u kunt gebruik maken van de Live Chat (groene balk rechts onderaan de website) om direct antwoord te krijgen op uw vragen.

WhatsApp: 06 14 04 34 46

Wollendekbed.nl / Elegant Woningtextiel
Langegracht 59
2312 NW Leiden

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00 uur.

Rien


100% tevreden klanten, wij doen het niet voor minder!

Indien u vragen heeft na aanschaf van een product of niet tevreden bent over een product dan vernemen wij dat uiteraard graag. Wij beantwoorden snel en naar tevredenheid uw vragen en reageren direct op uw klachten. U kunt ons uiteraard bellen, maar u kunt natuurlijk ook mailen. Wij reageren altijd binnen 1 werkdag inhoudelijk op vragen die u ons stelt.

Bestellen

Bestellen is heel eenvoudig bij Wollendekbed.nl. Maar toch hebben we een kleine handleiding voor u geschreven.

Garantie

Wij bieden 5 jaar garantie op alle dekbedden. Maar uiteraard vragen wij u altijd contact op te nemen als er ook maar IETS niet in orde is met onze producten. We vinden het namelijk fijn als u tevreden bent over ons, en over de producten die u heeft aangeschaft! Deze periode doet niks af aan de wettelijke garantie waar iedere consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Betalingen

Om ervoor te zorgen dat u 100% veilig en betrouwbaar kunt betalen bij ons, bieden wij vier mogelijkheden:

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankoop direct afrekenen. Als u internetbankiert dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Overboeking
Wij bieden u de mogelijkheid om het factuurbedrag zelf over te maken naar onze rekening. In dat geval ontvangt u na het bestelproces een factuur via e-mail. Wanneer u het geld overgeboekt heeft, zullen wij het desbetreffende atelier direct opdracht geven uw bestelling te verwerken.

Creditcard of PayPal
Wij bieden u de mogelijkheid om via creditcard te betalen. Wij accepteren Visa en Mastercard. Ook is het mogelijk om via PayPal te betalen. Hier heeft u wel een (gratis) PayPal account voor nodig.

Bancontact
Voor onze Belgische klanten bieden wij tevens de mogelijkheid tot betalen met Bancontact en KBR.

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Algemene voorwaarden

Wat zijn uw rechten? Alles wat u wilt weten over uw aankoop en over wat ervoor en erna gebeurt, leest u in onze Algemene voorwaarden.

Klachten

Als u niet tevreden bent, dan kunt u dat ons telefonisch of schriftelijk (via e-mail) laten weten. Wij bevestigen schriftelijk de ontvangst van uw bericht. Wij zullen klachten binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden.

Mocht u niet tevreden zijn met de manier waarop wij met uw ontevredenheid omgaan, dan kunt u een klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Kijk hiervoor op www.sgc.nl. Ook kunt u uw klacht kenbaar maken bij het Europese online geschillenplatform ODR. Gelukkig hoefden wij nog nooit voor deze beide commissies te verschijnen.